Hoe ziet het met mijn privacy?
Uw gegevens worden behandeld volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), welke per 25 mei 2018 de Wet Bescherming persoonsgegevens (WBP) opvolgt. Uw e-mailadres gebruiken wij uitsluitend om u uit te nodigen voor een onderzoek. Uw gegevens geven wij niet door aan derden en gebruiken we ook niet voor verkoopdoeleinden. De antwoorden die u geeft tijdens het onderzoek blijven altijd anoniem. Zie ook het privacy statement.
Wie kan er lid worden van de ABN AMRO Business Community?
Elke zakelijke klant van ABN AMRO kan lid worden van de ABN AMRO Business Community.
Ik heb me aangemeld. Hoe gaat het nu verder?
Direct nadat u zich heeft aangemeld voor de ABN AMRO Business Community, ontvangt u een bevestigingsmail met een link naar uw inlogpagina. Hier krijgt u met uw wachtwoord toegang tot uw profielpagina, waar u eventueel uw zakelijke gegevens kunt aanpassen. Met behulp van de antwoorden op deze vragen kunnen wij u doelgericht benaderen.
Ik heb me aangemeld, maar ik ontvang (bijna geen uitnodigen voor onderzoek(en). Hoe kan dat?
1.U heeft uw gegevens tijdens het inschrijven niet volledig ingevuld. Op uw profielpagina kunt u enkele aanvullende gegevens over uzelf invullen, zoals uw functie. Als u deze gegevens volledig invult, heeft u een grotere kans om uitgenodigd te worden voor onderzoeken. Voor de meeste onderzoeken wordt namelijk een selectie gemaakt van communityleden die aan bepaalde kenmerken voldoen.
2. Niet iedereen wordt voor ieder onderzoek uitgenodigd. Voor sommige onderzoeken moeten de deelnemers voldoen aan een bepaald profiel (bijvoorbeeld werkzaam in een bepaalde sector).
3. Wanneer u nog nooit een uitnodiging voor deelname heeft ontvangen, vragen we u het e-mailadres dat u bij uw inschrijving heeft opgegeven te controleren. Misschien is er tijdens het inschrijven per ongeluk een typefout gemaakt. Of misschien heeft u inmiddels een ander e-mailadres. U kunt uw e-mailadres en andere zakelijke gegevens raadplegen en eventueel corrigeren op uw eigen profielpagina.
4. Wellicht worden e-mails tegen gehouden door een spamfilter. Uitnodigingen voor onderzoeken worden altijd gestuurd vanuit een e-mailadres vanaf het domein '@nl.abnamro.com'. Zorg ervoor dat dit e-mailadres niet als afzender van ongewenste mail beschouwd wordt en zorg ervoor dat dit e-mailadres als toegestane afzender op de lijst van gewenste mail opgenomen wordt
Heb ik speciale software nodig om mee te doen?
Hoe vaak ontvang ik een vragenlijst?
Wat voor onderzoeken kan ik verwachten?
Hoe weet ik dat er een onderzoek is waaraan ik kan meedoen?
Moet ik altijd deelnemen aan een onderzoek?
Hoe lang duurt het deelnemen aan een onderzoek?
Wat gebeurt er met de onderzoeksresultaten?
Het onderzoek werkt niet, wat moet ik doen?
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Ik heb een nieuwe e-mailadres, wat moet ik doen?
Ik wil me uitschrijven uit de ABN AMRO Business Community, wat moet ik doen?
Ik heb een andere vraag, wat moet ik doen?